Einde Paasvakantie!

De Paasvakantie zit er weer bijna op. Hopelijk hebben jullie er even hard van genoten als ik.
En toch is de tijd van de vakantie steeds veel te kort...
Mijn lijstje van to do dingen is nog niet klaar...
Maar we vliegen er toch weer in volgende week.
Ik wens jullie dan ook een super laatste trimester toe.

Heb je toch eens even tijd komende maanden of in een volgende vakantie en lees, vind of gebruik je wel eens materiaal of ideeën van Klaskoffer, dan is een reactie of feedback, ideeën, vragen altijd leuk.
 Onderaan elk artikel kan je steeds je reacties posten.
 Alvast bedankt!


Ook op mijn pinterestbord kan je heel wat materialen en ideeën vinden.
De pins die ik maak kijk ik ook allemaal na op bruikbaarheid, handigheid, betrouwbaarheid van de site en haalbaarheid in de klas. Heel wat pins heb ik reeds zelf gebruikt of gebruik ik nog steeds in mijn eigen klas.
Regelmatig vul ik ze aan.

Veel plezier er mee.

Bron: http://www.pinterest.com/jokevanhaeren/

Reacties