Wat eten we vandaag?

Bij ons op school worden er heel vaak aan elkaar vragen gesteld als:
"Wat eten jullie vanavond? Wat ga jij koken? Heb jij nog een goed receptje?"
 Als je eenmaal een eigen blog hebt krijg je soms rare vragen, dus onlangs volgde de vraag:
"Kan je geen blog starten met recepten en kookideeën?"
Dat was ik dus niet van plan, maar om toch een beetje tegemoet te komen aan de vraag van mijn lieve collega's heb ik een extra bord gemaakt op pinterest, nl. Joke's receptenhoek
Je kan het vinden via volgende link:
http://www.pinterest.com/jokevanhaeren/jokes-receptenhoek/

Hoe ga je te werk: Je zoekt een lekker receptje voor een van de volgende dagen? Ga eens kijken op het pinterestbord, zoek je recept, maak een boodschappenlijstje en... aan de slag.
Vond je het recept lekker, dan kan je nadien onder het recept je reactie toevoegen voor andere collega's.

Heb je zelf een idee, maak je eigen pinterestpagina en bord vol recepten en deel je recepten met je collega's!

Of leg in je leraarskamer een kaft waarin je alle receptideeën van collega's verzameld in enkele categorieën.

Nog een leuk idee: Maak een kalender met alle favoriete recepten in van de collega's en zet deze op je website of 'verkoop' hem als geldactie of... gewoon voor jullie zelf.

Heb je toch eens geen tijd en vind je niet genoeg inspiratie meer, dan kan ik je nog aanraden eens een bestelling te plaatsen bij Smartmat. Normaal maak ik geen reclame op mijn blog, maar aangezien mijn nichtje hier werkt en ze super lekkere dingen leveren:
http://www.smartmat.be/




Reacties