Klaskoffer 1 jaar oud, dat verdient een cadeautje!

Ja, het is ondertussen al een jaar geleden dat ik het wilde idee kreeg om te starten met Bloggen.
Op een vrijdagavond rond 19 uur werd Klaskoffer 'geboren'.
Ondertussen zijn er al heel wat blogartikels verschenen over zeer uiteenlopende onderwerpen.
Ik hoop dat ik in het afgelopen jaar heel wat collega's heb mogen inspireren, informeren, ideeën heb kunnen aanreiken ... en vooral heb kunnen aanzetten tot creativiteit en enthousiasme.

In het afgelopen jaar bekeken 6331 mensen een of meerdere artikels van Klaskoffer vanuit zo'n 10 landen. Gewoon waanzinnig...
Bron: Klaskoffer.blogspot.be eigen statistieken blog



Omdat ik de eerste verjaardag van Klaskoffer niet zomaar wil voorbij laten gaan, wil ik jullie bij deze een klein cadeautje geven.
In volgende bijlagen enkele toffe deurhangers van Klaskoffer om thuis of in je klas te gebruiken en enkele mooie boekenleggers die je kan dubbel vouwen en lamineren voor je eigen boeken, schoolagenda, handleidingen of die je cadeau kan geven aan je collega's of de leerkracht van je eigen kinderen!

Deurhangers van Klaskoffer:
https://app.box.com/s/a58wmh8tx64ufquemsgwtboi4dbzjjh2


Boekenleggers van Klaskoffer:
https://app.box.com/s/9rtspkenj7msz0rz048pour62ba66uq6

Gemaakt? Dan zien ze er zo uit:


Bron foto's: Joke Van Haeren




Reacties