Geboren April 2015 - 'Klaskoffer - inspiratie voor de klaspraktijk.'

De vakantie van Pasen is hier ondertussen al 2 dagen voorbij, maar we hebben niet stil gezeten.
Tussen de jaarlijkse grote kuis, het maken van individuele handelingsplannen, papierwerk, leerlijnen WO, bekijken van voorbereidingen van mijn stagiaire, enz. kon ik het toch niet laten om opnieuw een samenvatting te maken van de blogartikels in één bundel.
Zo kan ik jullie nu verblijden met een nieuwe inspiratiebundel met als titel:

'Klaskoffer - inspiratie voor de klaspraktijk'
Lesideeën, tools en interessante websites,
praktische lestips en nog zoveel meer.

Je kan de nieuwe bundel vinden via volgende link:

De vorige bundel 'ICT in de klaspraktijk'  is ook nog altijd te vinden via:

De bundel is opgemaakt in het Nederlands en wie weet... als ik ooit de tijd vind, verschijnt hij nog eens in het Engels voor de lezers uit andere landen.
Maar niet getreurd, via de google translate knop, rechts bovenaan op de blogpagina van Klaskoffer, kan je in je eigen taal de artikels lezen en krijg je ook alle info.

Reacties op deze en vorige artikels, de inspiratiebundels,... zijn altijd welkom.
Graag wel een eervolle vermelding voor mijn werk als je de bundel gebruikt voor je eigen klas, school, collega's,...

Veel plezier er mee!
Joke.

Bron: cheaptriplivejournal.com

Reacties