Vakantie!

In België is de zomervakantie pas begonnen.
Ook voor mij, mijn echtgenoot en kinderen een heerlijke tijd om te ontspannen, eindelijk dat goed boek te lezen dat ik al zo lang heb laten liggen, om samen op vakantie te gaan, om heerlijk niets te doen en om af en toe nieuwe inspiratie te zoeken voor Klaskoffer.
Dus niet getreurd... we stoppen er nog niet mee, maar nemen even een welverdiende break!
Aan alle collega's die nu of binnenkort ook aan hun welverdiende vakantie mogen beginnen: ik wens jullie een deugddoende vakantie toe!

Tot in september (of iets vroeger, als ik het niet kan laten).

Joke.

Bron: unsplash

Reacties

  1. Vandaag toevallig je blog ontdekt en wat een schat !!! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met veel plezier gedaan! Hopelijk nog veel plezier er mee! Je mag altijd reacties over bevindingen posten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten