Klaskoffer all over the world

Soms denk ik wel eens om te stoppen met Klaskoffer, maar als ik dan zie hoeveel collega's van overal ter wereld er toch grasduinen op deze blog... dan besluit ik toch maar om nog wat ideeën te delen.
Want daar draait het tenslotte om, anderen blij maken met leuke ideeën, anderen inspireren om dingen uit te werken en uit te proberen in hun eigen klas/school.

Het zou echter heel leuk zijn om jullie ervaringen te horen als je ideeën om materialen gebruikt.
Of... als je ook eens een leuk ideetje hebt...
Of... als je gewoon even wil laten weten waarom je Klaskoffer bekijkt, volgt, gebruikt.
Je kan ze steeds posten onder de artikels via reacties.

Alvast bedankt en nog veel plezier op Klaskoffer!
Joke.

Bron: Klaskoffer.blogspot.be - views laatste jaar!



Reacties

  1. Opmerkelijke aantallen Joke. Je snijdt hier een fenomeen aan waarmee veel bloggers te maken hebben. Men leest wel, men doet er (misschien) ook iets mee, maar een commentaar achterlaten is toch net teveel gevraagd. Juist om de motivatie van een blogger gaande te houden zou het een of andere commentaar zeker helpen. Het is bij mij niet anders. Ik heb weliswaar niet die grote aantallen bezoekers en zeker niet zo internationaal, maar ook bij mij speelt het probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja... wel spijtige zaak natuurlijk, want je blijft het pas doen met plezier als je inderdaad eens (positieve) feed-back krijgt...

      Verwijderen

Een reactie posten