Klaskoffer - 3 jaar & 5 maanden oud!

Ondanks het feit dat ik zelf steeds minder tijd lijk te hebben om met dezelfde regelmaat dingen te posten op Klaskoffer als in de begintijd, stijgen de paginaviews nog altijd ver boven mijn verwachtingen uit.
Geweldig en deugddoend natuurlijk dat ik nog altijd collega's mag en kan verder helpen met tips, ideeën en af en toe wat humorrijke quotes.
Want dat was oorspronkelijk het idee achter de start van Klaskoffer, collega's inspireren.
Ik hoop dat jullie in de vorige jaren en maanden met veel plezier Klaskoffer hebben bezocht
en dat ik nog een tijd de ideeën mag vinden om jullie verder te inspireren...

Heb je op enige wijze ooit een idee van Klaskoffer gebruikt, een tip gekregen of er gewoon van genoten? Of ontdekte je intussen een link die niet meer zou werken? Of heb je een vraag of bedenking of tip voor andere collega's? Al die info is steeds welkom via de reactievelden onder aan de artikels.

Klaskoffer overzicht:

16-1-2014  - Start Klaskoffer

6-2017 -38.298 views

Bezoekers uit:
België

Rusland

Nederland

Verenigde Staten

Frankrijk
Oekraïne
Duitsland
Ierland
Spanje
Litouwen
Zuid-Korea
Portugal
Brazilië
India
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigd Koninkrijk
Turkije

--- = top bezoekers 

Meest bezochte artikels:
1. Kleurplaat maken van je eigen foto
2. Leren leren
3.Rapport meester/juf
4. Super opa & oma
5. Engels leren met Mike + vervolgartikel
6.  Social Shuffel
7. Hoekenwerk en hoekenbord
8. Smartbord
9. Lezen moet in de eerste plaats leuk zijn
10. Carnaval, gekke knutsels
 
Bron: Home made




Reacties