Pimp je opdrachten met Bitmoji's

Super leuk om te maken zijn eigen Avatars, niet enkel als leerling, maar ook als leerkracht.
Je kan je eigen werkbladen, blog of zelfs klassite pimpen met een Bitmoji of Avatar.
Je kan het zo gek niet bedenken.

Een voorbeeldje van een kennismakingsopdracht voor de eerste rekenles kan je hier vinden:
https://app.box.com/s/c248f1gwxxbhipec5heen1hmely2md1r


Maar ook super leuk was het idee dat ik pas tegen kwam op de Facebookpagina bovenbouwwereld.
Een onderwijzend collega uit Nederland postte hier het geweldige resultaat van Bitmoji's van haar leerlingen die ze met hen had gemaakt en die ze als heuse raamschildering op haar klasraam had geschilderd. Super knap.

Dat bracht me zelf dan weer op het idee om ook mijn eigen leerlingen een avatar te laten maken via de Bitmoji-app. Nadien heb ik de Avatars opgeslagen op mijn pc/stick om ze thuis te bewerken en af te printen en op te hangen aan mijn klasraam. Ook handig als andere collega's of leerlingen iemand zoeken en willen checken of die persoon in je klas zit!



Reacties