Warmste week #warmste jaar - Nieuwjaarsbrief

Bron: Pexels and unsplash - eigen tekst


Radio, TV, overal hoorde je over de warmste week.
Acties allerhande, waar je ook luisterde of keek.
Aan al dat liefs, warms en goeds komt al snel weer een einde.
Cadeautjes, delen, samen zijn elk jaareinde.
Maar wat aan de start van dit nieuw begin?
Ik plugde alvast mijn warm hart nog een keertje in.
Daarom sta ik hier nu speciaal voor jou klaar
met een brief boordevol wensen, niet enkel voor 1 week houdbaar,
maar voor een heel warm en liefdevol jaar.
Liefde, die je niet elke avond op moet laden,
maar waarin je dagelijks mag baden.
Geen app die je van warmte en aandacht voorziet,
maar familie, een gezin waarbij je liefde hebt ‘met ongelimiteerd’ krediet!
1 ding kan ik je alvast wel vertellen…
Je hoeft niet opnieuw een jaar te wachten
en naar een warmste week te smachten.
Want ik maak hier al een goed begin en
duik vol enthousiasme ONS warm jaar meteen graag in!

Reacties