Almost that time of the year again (1)

 Ja, het is even geleden.

Van januari als ik het zelf zo bekijk.

Waarom? Gewoon de drukte van de tijd.

Het ongewone waarin we deels geleefd hebben


Af en toe eens een pauzeknopje hier of daar indrukken, 

tijd maken voor nieuwe en andere dingen zorgt ook voor nieuwe inspiratie en ideeën.


Omdat we niet zo heel ver meer van Kerstmis en Nieuwjaar verwijderd zijn

en vele collega's al op zoek zijn naar leuke teksten en ideeën voor Nieuwjaarsbrieven

ben ik nog eens achter mijn laptop gaan zitten.


Graag deel ik met jullie mijn hersenspinsels van dit jaar 

en sta ik eigenlijk een beetje met 2 nieuwe Nieuwjaarsbriefjes voor jullie klaar.


Dus hou je vast, hier komt al nummer 1 ( Nummer 2 volgt eind deze week!):

Bron: Home made own text picture from Pexels free stock photo

Graag de tekst als printbare versie, dan kan je die vinden via: 

https://docs.google.com/document/d/1g1O9HbmrGz99ZVHeGiaiYCAJ6A8je8pd/edit?usp=sharing&ouid=106560877956096693487&rtpof=true&sd=true

Maak je er graag een origineel notaboekje bij, dan kan je eens gaan kijken voor ideeën op:

https://www.appelzee.com/2014/09/borduren-op-boekjes/


 


Reacties